top of page

צילומי תדמית? כך תתכוננו

בימינו לא משנה אם אתם במשרה גבוהה או נמוכה, יש דריכה לצילומי תדמית. להלן כמה טיפים להיערכות לפני שמצטלמים:

צילומי תדמית? כך תתכוננו


צילומי תדמית הם כלי חשוב בעולם העסקים והאישיות שמשמשים להמחשה של תמונת האדם או העסק. לא משנה מה תחום העיסוק או העסק, יש גורם אחד שהופך תמונה למוצלחת וטובה והוא הכנה המקדימה. הנה מספר טיפים חשובים להכנה לפני צילומי תדמית:

1. תחליטו היכן אתם רוצים את צילומים: אם יש לכם משרד יפה או שיש לכם עסק כמו בית מלאכה שאתם רוצים שייצג את המקצוע זה נפלא. כמובן שאפשר גם בסטודיו- אפשר גם להביא אביזרים שמייצגים את המקצוע.

2. תוכנית צילום מקדימה: אם יש לכם כמה מקומות, בואו נשוחח על הכל ונבנה תוכנית צילום.

3. תשבו על האינטרנט ותחפשו פוזות צילום. לא רק לראות אלא גם לנסות מול המראה. זה עוזר לכם להרגיש יותר בנוח, אתם לומדים את הזוויות שמחמיאות לכם וככה תרגישו טיפה יותר בטוחים מול המצלמה.

4. איפור ושיער- לצילומי תדמית אנחנו רוצים להעביר את הפן המקצועי ביותר, לכן לדעתי כדאי להשקיע עוד קצת על אנשי מקצוע שיעזרו לכם להיות הכי ייצוגיים שאפשר- בין אם זה סטייליסט/ית ואנשי איפור ושיער. קחו בחשבון שזה כמובן משהו שצריך לקבוע מראש ועולה כסף.

5. מה לובשים? קודם כל אם יש מדים מסויימים כמו בגדי שף או מדים כמובן שמביאים אותם. בנוסף אפשר לעשות כמה לוקים שכוללים בגדי יומיום, בגדים מחוייטים כמו חליפה ואפשר לגוון עוד. אני תמיד ממליצה ללקוחות שלי פשוט להביא את מה שיש להם יפה ומקסימום נבחר כאן.

6. תנו לעצמכם להיות: התמונות הכי טובות הן התמונות הטבעיות ככל הניתן. תתרווחו, תרגישו בנוח, תצחקו, תפטפטו, תשאלו שאלות והכי חשוב להניח את הלחץ מאחור. תיכנסו לתוך החוויה ותנסו לשכוח מהמצלמה.


חשוב לזכור- צילומי תדבית זה כמו כרטיס ביקור, ככל שזה נראה יותר מושקע ומקצועי כך יראו אתכם הלקוחות הפוטנציאליים.
לכן, התכנון וההכנה היטב לפני הצילום הם חיוניים.

bottom of page