top of page

צילומי הריון- איך מתארגנים?

קבעת צלם, סגרת בלו"ז את יום הצילומים, הימים עוברים ויום הצילומים קרב ובא. מה עכשיו?

צילומי הריון- איך מתארגנים?

הריון זו תקופה מדהימה וייחודית שמביאה איתה מגוון תהפוכות.
הגוף עובר שינוי, המחשבות מתערפלות, מגוון מטורף של רגשות שבאים ולא עוזבים וזו רק ההתחלה.
אני זוכרת שבמהלך ההריונות שלי הרגשתי גדולה, מסורבלת, עייפה, כאובה, מבולבלת ועוד... אך עכשיו במבט לאחור זו חוויה שאני כלכך שמחה שחוויתי ואני גאה בי ובגופי במסע הזה. בעוד הרבה שנים גם את תרצי להיזכר בתקופה המדהימה הזו בין אם את מרגישה מדהים כרגע לבין אם לא. בואי ליום ליום צילומים, תוציאי את הבטן החוצה, תני לה את הזרקור שמגיע לה.
מגיע לך להרגיש דיווה!




הנה מספר טיפים להכנה לפני צילומי הריון:

1. תחרשי על האינטרנט! דעי מה את רוצה, אילו סגנונות מדברים אלייך ומה את לא רוצה. באינטרנט תמצאי מלא סגנונות וככה אפשר יהיה למקד את יום הצילומים למה שבאמת רלוומטי.

2. יש לך את זכות הבחירה להצטלם איפה שאת רוצה. זה יכול להיות בטבע, בסטודיו, במקום מיוחד שמקשר ביניכם ההורים... הכל בר ביצוע. אל תשכחי לעדכן אולי שאדע גם להיערך בהתאם.

3. בחרת איפה להצטלם? יופי! עכשיו מה לובשים? בחרי בסגנון שמדבר אליך וישקף את אופייך ואת התקופה הזו. יש אפשרות לבחור בשמלה מיוחדת להריון או להעדיף בגדים פשוטים ונעימים. תשימי לב שהבגדים מתאימים לעונה ולמקום הצילום (אם מדובר בצילומי סטודיו אין הגבלה לעונות השנה). אם את מסתבכת דברי איתי וננסה להתאים יחד. את כמובן יכולה להביא את כל האופציות לסטודיו ונחליט יחד.

4. שלבי הכנה ואיפור: האיפור והתסרוקת הן חלק מהתהליך. כאשר את מרגישה טוב ונראית מושלמת, התמונות יצאו יפות יותר. בחרי בסגנון של איפור נטרלי שנשאר אחיד ולא מאתגר כשצריך לעשות תיקונים, ועשי את השיער כך שיתאים לסגנון שלך ויהיה נוח לך.
מומלץ לקחת את האיפור איתך (לא לשכוח מראה אם זה צילומי חוץ) ומברשות לשיער כדי שאפשר יהיה לתקן או לשנות. כמובן שאפשר לבקש שביום הצילומים תגיע גם אשת מקצוע לאיפור ושיער אך קחי בחשבון שזה בתוספת עלות.

5. פוזות צילום: רוב הסיכוי שאת לא לא דוגמנית מקצועית וחוששת לעמוד מול המצלמה... אגלה לך סוד קטן- רוב הנשים ובני/בנות הזוג מרגישים כך. אז מה עושים? פשוט מאוד- מחפשים באינטרנט צילומי הריון (לבד ולזוג) ומתאמנים בבית. תשמרי את התמונות שאהבת, תראי מה תרצי לשחזר ולא לשכוח לעדכן את בני הזוג שגם הם ירגישו שהם איתך בעניין.

6. תיכנון יום הצילומים: קחי בחשבון שיום צילומים (גם אם רק שעתיים) הוא יום מרגש וגם מתיש. המלצה שלי- תפני את היום, קחי יום חופש, תנוחי לפני שאת מגיעה לצילומים ותשמרי לך גם כמה שעות פנויות לאחרי הצילומים. רוב הנשים מגיעות לצילומים באנרגיות ויוצאות סחוטות ומותשות כי המאמץ הוא גדול.

7. תני לעצמך להיות: חשוב להיות טבעית ולהנות מהתהליך. צילומי הריון הם גם הזדמנות ליצור זיכרונות חמים וליהנות מהחוויה. התמונות הכי מרגשות הן אלו בהן את הרגש הטבעי.

הריון זו תקופה שחולפת, וכלכך כיף לראות את התמונות שלאחר כמה שנים ולהרגיש זוהרת, מדהימה ונשית.
בואי ננצור את הרגעים האלו ונשים מסגרת על התקופה המרהיבה הזו.

bottom of page